Πηλίου Κρίση Ελλάδα Digital Marketing Θεσσαλονίκη: Τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους στο Καϊμακτσαλάν > 일정표

  • 로그인  |
  • 회원가입
  • FAQ
  • 사이트 내 전체검색
일정표
  소개   >  일정표


Πηλίου Κρίση Ελλάδα Digital Marketing Θεσσαλονίκη: Τα πρώτα χιόνια έκα… (/ ~ /)

페이지 정보

작성자 Melanie 작성일24-08-17 19:16 조회15회 댓글0건

본문

Digital Marketing Οι υπεύθυνοι των χιονοδρομικών κέντρων σε όλη την Ελλάδα ετοιμάζονται πυρετωδώς για τη νέα χειμερινή σεζόν, Digital Marketing ευελπιστώντας πως οι καιρικές συνθήκες θα είναι με το μέρος τους..."
B2D2E512735DFC6607C216D07BFDBC98.jpg
Θεσσαλονίκη: Τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους στο Καϊμακτσαλάν Digital Marketing

Οι υπεύθυνοι των χιονοδρομικών κέντρων σε όλη την Ελλάδα ετοιμάζονται πυρετωδώς για τη νέα χειμερινή σεζόν, ευελπιστώντας πως οι καιρικές συνθήκες θα είναι με το μέρος τους

Οι πρώτες νιφάδες χιονιού έκαναν την εμφάνιση τους στο χιονοδρομικό κέντρο Βόρας-Καϊμακτσαλάν στο νομό Πέλλας "καλωσορίζοντας" με τον τρόπο αυτό τον φετινό χειμώνα. Τις τελευταίες ώρες ξεκίνησε αραιή χιονόπτωση στην κορυφή του βουνού με τη θερμοκρασία να πέφ ΤΕΙ, σε υψόμετρο 2.090 μέτρων, στους -0,5 βαθμούς Κελσίου.



Οι υπεύθυνοι των χιονοδρομικών κέντρων σε όλη την Ελλάδα ετοιμάζονται πυρετωδώς για τη νέα χειμερινή σεζόν, ευελπιστώντας πως οι καιρικές συνθήκες θα είναι με το μέρος τους, τα όρη θα ντυθούν σύντομα στα "λευκά" και η οικονομική κρίση δεν θα σταθεί τροχοπέδη στην προσέλκυση τουριστών.



Με ετήσιες εκπτωτικές κάρτες, δελεαστικές τιμές, τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης σε κινητήρες και συρματόσχοινα για την Ασφάλεια των αναβατών, αλλά και επισκευές στα κτίρια που θα φιλοξενήσουν τους επισκέπτες, θα προσπαθήσουν να κρατήσουν "ζωντανό" το ενδιαφέρον των φίλων του σκι και του σνόουμπορτ.



Οι όποιες εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του Νοέμβρη, ενώ με την κατάλληλη χιονόπτωση τα χιονοδρομικά θα είναι έτοιμα στα μέσα Δεκεμβρίου να ανοίξουν τις πύλες τους.



"Όλα τα χιονοδρομικά SEO marketing αγωνιούν πρωτίστως για το χιόνι. Έχουν όμως και την αγωνία μήπως τα επηρεάσει η οικονομική κρίση. Οι προσπάθειες συγκλίνουν, MyCyberTeamGr μέσα από κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική, Digital Marketing μέσα από προσφορές και φθηνή διαμονή να προσφέρουμε το καλύτερο στους επισκέπτες" δήλωσε στο ΑΠΕ ΕλλάδαΕλλάδας Χρήστος Παππάς.



Στο παραπάνω πλαίσιο, από το χιονοδρομικό κέντρο της Βασιλίτσας του νομού Γρεβενών ξεκίνησε η προπώληση των ετήσιων εκπτωτικών καρτών για τη χειμερινή σεζόν 2013 - 2014, ενώ θα επαναλειτουργήσει το ξενοδοχείο "3-5 Πηγάδια" στο όρος Βέρμιο του νομού Ημαθίας στη βάση του χιονοδρομικού κέντρου.



Στόχος είναι να μην έχουν τα χιονοδρομικά κέντρα επισκέπτες μόνο κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αλλά και τους υπόλοιπους μήνες. "Μετά το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου ελπίζουμε να ανοίξουν τα χιονοδρομικά. Όλα Ποιος είναι ο στόχος της ιστοσελίδας εξαρτώνται από το χιόνι και την πυκνότητά του" πρόσθεσε ο κ.Παππάς.



Συνολικά, στη χώρα μας λειτουργούν 18 χιονοδρομικά κέντρα και τα περισσότερα βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα. Πρόκειται για τα χιονοδρομικά Μαινάλου, Βασιλίτσας, Βιτσίου, Περτουλίου, Πηλίου, Καϊμακτσαλάν, Καρπενησίου, Ελατοχωρίου, Βίγλας, Λαϊλιά, Παγγαίου, Μετσόβου, Καλαβρύτων, Παρνασσού, Σελίου, Φαλακρού καθώς και τα Τρία -Πέντε Πηγάδια και Χρυσό Ελάφι.
Digital marketing Digital marketing Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη

Ηράκλειο: 27χρονος κρεμάστηκε με τη ζώνη του - Χανιά: 61χρονος αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα

Νεκρός βρέθηκε ένας 27χρονος από τη Λιθουανία, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Αμμουδάρας, περίπου στις 00.30 μετά τα μεσάνυχτα.



Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.



Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.





Πηγή: Cretalive.gr





Και δεύτερη αυτοκτονία μέσα σε λίγες ώρες



Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.



Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..



Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.



Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.



Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.



Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.



Πηγή: Flashnews.gr
Digital marketing Ένα ξενοδοχείο φτιαγμένο για το... Instagram!

Όταν τα social media επηρεάζουν ακόμα και τις ξενοδοχειακές μονάδες

Ένα νέο ξενοδοχείο εμπνευσμένο από φωτογραφίες που υπάρχουν στο Instasgram άνοιξε τις πόρτες του.

 

Το μοναδικό boutique ξενοδοχείο 1888 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας έχει σχεδιαστεί έχοντας τους χρήστες του Instagram στο μυαλό, δηλαδή κάθε γωνία, κάθε λεπτομέρεια και κάθε στοιχείο του ξενοδοχείου έχει γίνει έτσι ώστε να θέλει ο επισκέπτης να το φωτογραφήσει και να το ανεβάσει στη συνέχεια στο λογαριασμό του στο Instagram.



art1.jpg

 

Το ξενοδοχείο, που «σε κάθε επίπεδό του έχει και μία διαφορετική άποψη», ενθαρρύνει τους επισκέπτες να βγάζουν φωτογραφίες τα έπιπλα, τα δωμάτια και τους λοιπούς χώρους και να τις δημοσιεύουν στο Instagram.

 

Και όσοι βγάλουν τις καλύτερες φωτογραφίες έχουν και δώρο: μια δωρεάν διανυκτέρευση στο 1888!



art2.jpg

 

 

Ο χώρος είναι πολύ εντυπωσιακός. Μια γι γάντια ψηφιακή κορνίζα κρέμεται στο χώρο υποδοχής με μια περιστρεφόμενη ψηφιακή τοιχογραφία των φωτογραφιών του Instagram και ένα χώρο για να βγάζει ο επισκέπτης μία selfie φωτογραφία (φωτογραφία του εαυτού του δηλαδή), την ώρα που κάνει check in - οι καλύτερες εμφΤελικά γνωρίζετε αν απευθυνθείτε σωστά στην διαδικτυακή σας παρουσία;ίζονται στους τοίχους του ξενοδοχείου για να τις… θαυμάσουν και οι άλλοι!



art3.jpg

 

 

Το πενταόροφο ξενοδοχείο, που πήρε το όνομά του (1888) προς τιμήν του έτους που η Kodak έβγαλε την πρώτη της φωτογραφική μηχανή, είναι διακοσμημένο με φωτογραφίες των επισκεπτών του από το Instagram, που σημαίνει ότι όσοι βγάλουν μια καλή φωτογραφία αφήνουν για πάντα το δικό τους στίγμα στο χώρο!



art4.jpg

 

 

Τα δωμάτια ξεκινούν από 89 140 ευρώ το βράδυ, αν και για όσους έχουν πάνω από 10.000 followers στο Instagram η διανυκτέρευση είναι δωρεάν!

 

Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi, ενώ κάθε δωμάτιο διαθέ ΤΕΙ και ένα iPad που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης.

 



art5.jpg

 

Οι επισκέπτες έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν μια επιπλέον δωρεάν διαμονή μέσω των μηνιαίων διαγωνισμών φωτογραφίας του ξενοδοχείου: έχεις την καλύτερη φωτογραφία; Μένεις άλλο ένα βράδυ δωρεάν!



art6.jpg

 

 

Ο Paul Fischman, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχείων 8Hotels, είπε στο Mashable ότι το ξενοδοχείο θέλει να εξυπηρετεί και να ικανοποιεί τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

 

Η πάλαια ποτέ αποθήκη μαλλιού έχε πλέον γίνει ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο αξίας 19.000.000 λιρών. Διαθέ ΤΕΙ 90 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένου ενός ρετιρέ στον τελευταίο όροφο με θέα στην πόλη.



art7.jpg

 



Ο Paul Fischmann είπε κλείνοντας: «Το 1888 διαθέ ΤΕΙ μια τόσο σύγχρονη αισθητική που νομίζαμε ότι νομίζουμε ότι καλύπτουμε και με το παραπάνω κάθε ταξιδιώτη που θέλει να πάρει μαζί του τις… αναμνήσεις από τη διαμονή του, χρησιμοποιώντας το smartphone του, αλλά και να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του» .



art8.jpg

 



art9.jpg

 



art10.jpg

 


Digital Marketing
source: http://www.protothema.gr/travelling/article/329612/thessaloniki-ta-prota-hionia-ekanan-tin-emfanisi-tous-sto-kaimaktsalan/

Digital Marketing…
  <저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

상단으로

[37832] 경북 포항시 남구 희망대로 810 (대도동 313-1) 대표전화 054)272-7330 | 팩스 054)281-7330
Copyright © 2017 Pohang Sports Academy. All Rights Reserved.