κυκλοφορία κυκλοφορία αλκοόλ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ο καφές μας ξυπνάει, η μπύρα μας κάνει πιο δημιουργικούς > 일정표

  • 로그인  |
  • 회원가입
  • FAQ
  • 사이트 내 전체검색
일정표
  소개   >  일정표


κυκλοφορία κυκλοφορία αλκοόλ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ο καφές μας ξυπνάει, η μ… (/ ~ /)

페이지 정보

작성자 Meagan Rickman 작성일24-08-23 14:27 조회11회 댓글0건

본문

ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Μήπως τελικά αντί με καφέ να ξεκινούσαμε τη μέρα μας με μια μπύρα; Με ποιο από τα δύο άραγε γινόμαστε πιο δημιουργικοί;......
68C51965BADE5AB6C2DAD5EDAF81731B.jpg
Ο καφές μας ξυπνάει, η μπύρα μας κάνει πιο δημιουργικούς ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Πιείτε αυτό που... χρειάζεστε




Μήπως τελικά αντί με καφέ να ξεκινούσαμε τη μέρα μας με μια μπύρα; Με ποιο από τα δύο άραγε γινόμαστε πιο δημιουργικοί;



Τους προβληματισμούς και τις απαντήσεις έθεσε και έδωσε ο Mikael Cho με άρθρο του στο ooomf.com.



Τι είναι η δημιουργικότητα;



Από επιστημονική άποψη, η δημιουργικότητα είναι η ικανότητα ενός ατόμου να σκέφτεται κάτι πρωτότυπο από τις συσχετίσεις που κάνει ανάμεσα στις προϋπάρχουσες ιδέες μέσα στο μυαλό του.



Όλες οι συσχετίσεις ελέγχονται από τους νευροδιαβιβαστές, όπως η αδενοσίνη, η οποία προειδοποιεί τον εγκέφαλο όταν πέφτουν τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού και επιβραδύνει τις συνδέσεις μεταξύ των ν ευρώνων, συνδέοντας τους υποδοχείς της αδενοσίνης.



Η αδενοσίνη ελέγχει, με άλλα λόγια, τα επίπεδα της « μπαταρίας» του εγκεφάλου σας. Όταν πέσουν τα επίπεδα ενέργειας αρχίζει να επιβραδύνει τη λειτουργία του εγκεφάλου.



Γι’ αυτό μετά από μερικές ώρες έντονης εργασίας, αγορα κατοικιασ αμπελοκηποι βολος αρχίζουμε να νιώθουμε κουρασμένοι και σαν κάποιος να έχει «ξεζουμίσει» τον εγκέφαλό μας.



Ο μόνος τρόπος για να τον «φορτίσουμε» και πάλι είναι κάνοντας ένα διάλειμμα.



Ή μήπως υπάρχει και άλλος τρόπος;



Καφές

Όσοι αγαπούν τον καφέ, ακινητα αμπελοκηποι βολος γνωρίζουν την αίσθηση που τους αφήνει στον οργανισμό μια γουλιά (ή ολόκληρη η κούπα για να είμαστε ακριβείς) ενός φρέσκου καφέ.



Μετά από μια κούπα latte ή έναν εσπρέσο, νιώθουμε πιο συγκεντρωμένοι.



Αυτό συμβαίνει γιατί η καφεΐνη μπλοκάρει τους υποδοχείς της αδενοσίνης, και δεν της επιτρέπει να συνενωθεί με αυτούς, ξεγελώντας με αυτόν τον τρόπο τον εγκέφαλο, ο οποίος νομίζει ότι έχει περίσσεια ενέργειας.



Η επίδραση του καφέ αρχίζει να φαίνεται μέσα στα πέντε πρώτα λεπτά από τη στιγμή που θα πιει κανείς το ρόφημά του.



Όταν μπλοκάρονται οι υποδοχείς της αδενοσίνης, οι χημικές ουσίες όπως η γλυκόζη και η ντοπαμίνη, που αυξάνουν την απόδοσή μας αρχίζουν να... «δουλεύουν υπερωρίες».



Έτσι, ενώ νομίζουμε ότι ο καφές μας δίνει περισσότερη ενέργεια, αυτός απλά «λέει» στον οργανισμό μας ότι τα αποθέματα ενέργειάς μας είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα, ακόμη κι αν δεν ισχύει κάτι τέτοιο.



Η μέγιστη επίδραση της καφεΐνης συμβαίνει ανάμεσα στα 15 πρώτα λεπτά και τις επόμενες δύο ώρες από τη στιγμή της κατανάλωσης.



Όταν η καφεΐνη μπει στην κυκλοφορία του αίματος, γινόμαστε πιο ενεργητικοί εξαιτίας της παρ αγωγής αδρεναλίνης και κορτιζόλης.



Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτή η υπερδιέγερση που προκαλείται από την αδρεναλίνη και την κορτιζόλη συμβαίνει συχνά, αγορα σπιτιου βολος απο ιδιωτη τα επινεφρίδια, τα οποία απορροφούν την αδρεναλίνη και σας κάνουν να νιώθετε πιο «ξύπνιοι», ακινητα αμπελοκηποι βολος σταδιακά αρχίζουν να «ζητούν» όλο και περισσότερη αδρεναλίνη, αγορα διαμερισματα βολος προκειμένου να σας παρέχουν την ίδια αίσθηση.



Αλκοόλ

Ενώ λοιπόν ο καφές μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ενεργητικοί και δραστήριοι, το αλκοόλ επηρεάζει το πόσο δημιουργικοί είμαστε.



Μετά από μερικές μπύρες, δεν είμαστε τόσο συγκεντρωμένοι και δε μας ενδιαφέρει τόσο πολύ τι συμβαίνει γύρω μας.



Επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Σικάγο, ωστόσο, ανέφεραν ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, καθώς ενισχύεται η δημιουργικότητά μας.



Μετά από πειράματα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι περίπου δύο ποτά μας κάνουν πιο δημιουργικούς και ευφάνταστους στη λύση δια φόρων προβλημάτων, όχι όμως και σε ζητήματα που απαιτούν την προσοχή του ατόμου στο περιβάλλον του, όπως για παράδειγμα η οδήγηση αυτοκινήτου.



Μειώνοντας την ικανότητά μας να δίνουμε σημασία στο τι συμβαίνει γύρω μας, το αλκοόλ «απελευθερώνει» τον εγκέφαλό μας, επιτρέποντάς του να σκέφτεται πιο δημιουργικά.



Ο Dave Birss απέδειξε με ένα μικρό πείραμα του λόγου του αληθές.



Συγκέντρωσε 18 διαφημιστές και τους χώρισε σε δύο ομάδες, βάσει της επαγγελματικής τους εμπειρίας.



Η μια ομάδα μπορούσε να πιει όσο αλκοόλ ήθελε, ενώ η άλλη καθόλου.



Οι δύο ομάδες έπρεπε να σκεφτούν όσες περισσότερες ιδέες μπορούσαν μέσα σε τρεις ώρες. Αυτές στη συνέχεια παρουσιάστηκαν σε μια επιτ ροπή κορυφαίων διευθυντικών στελεχών του χώρου.



Η ομάδα των «μεθυσμένων» όχι μόνο παρήγαγε τις περισσότερες ιδέες, αλλά και τις τέσσερις από τις πέντε καλύτερες.



ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Ένα ξενοδοχείο φτιαγμένο για το... Instagram!

Όταν τα social media επηρεάζουν ακόμα και τις ξενοδοχειακές μονάδες

Ένα νέο ξενοδοχείο εμπνευσμένο από φωτογραφίες που υπάρχουν στο Instasgram άνοιξε τις πόρτες του.

 

Το μοναδικό boutique ξενοδοχείο 1888 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας έχει σχεδιαστεί έχοντας τους χρήστες του Instagram στο μυαλό, αγορα κατοικιασ βολος δηλαδή κάθε γωνία, κάθε λεπτομέρεια και κάθε στοιχείο του ξενοδοχείου έχει γίνει έτσι ώστε να θέλει ο επισκέπτης να το φωτογραφήσει και να το ανεβάσει στη συνέχεια στο λογαριασμό του στο Instagram.



art1.jpg

 

Το ξενοδοχείο, που «σε κάθε επίπεδό του έχει και μία διαφορετική άποψη», ενθαρρύνει τους επισκέπτες να βγάζουν φωτογραφίες τα έπιπλα, τα δωμάτια και τους λοιπούς χώρους και να τις δημοσιεύουν στο Instagram.

 

Και όσοι βγάλουν τις καλύτερες φωτογραφίες έχουν και δώρο: μια δωρεάν διανυκτέρευση στο 1888!



art2.jpg

 

 

Ο χώρος είναι πολύ εντυπωσιακός. Μια γι γάντια ψηφιακή κορνίζα κρέμεται στο χώρο υποδοχής με μια περιστρεφόμενη ψηφιακή τοιχογραφία των φωτογραφιών του Instagram και ένα χώρο για να βγάζει ο επισκέπτης μία selfie φωτογραφία (φωτογραφία του εαυτού του δηλαδή), την ώρα που κάνει check in - οι καλύτερες εμφανίζονται στους τοίχους του ξενοδοχείου για να τις… θαυμάσουν και οι άλλοι!



art3.jpg

 

 

Το πενταόροφο ξενοδοχείο, που πήρε το όνομά του (1888) προς τιμήν του έτους που η Kodak έβγαλε την πρώτη της φωτογραφική μηχανή, είναι διακοσμημένο με φωτογραφίες των επισκεπτών του από το Instagram, αγορα ακινητου κεντρο βολοςσ που σημαίνει ότι όσοι βγάλουν μια καλή φωτογραφία αφήνουν για πάντα το δικό τους στίγμα στο χώρο!



art4.jpg

 

 

Τα δωμάτια ξεκινούν από 89 140 ευρώ το βράδυ, αν και για όσους έχουν πάνω από 10.000 followers στο Instagram η διανυκτέρευση είναι δωρεάν!

 

Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi, ενώ κάθε δωμάτιο διαθέ ΤΕΙ και ένα iPad που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης.

 



art5.jpg

 

Οι επισκέπτες έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν μια επιπλέον δωρεάν διαμονή μέσω των μηνιαίων διαγωνισμών φωτογραφίας του ξενοδοχείου: έχεις την καλύτερη φωτογραφία; Μένεις άλλο ένα βράδυ δωρεάν!



art6.jpg

 

 

Ο Paul Fischman, real estate βολος ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχείων 8Hotels, είπε στο Mashable ότι το ξενοδοχείο θέλει να εξυπηρετεί και να ικανοποιεί τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

 

Η πάλαια ποτέ αποθήκη μαλλιού έχε πλέον γίνει ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο αξίας 19.000.000 λιρών. Διαθέ ΤΕΙ 90 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένου ενός ρετιρέ στον τελευταίο όροφο με θέα στην πόλη.



art7.jpg

 



Ο Paul Fischmann είπε κλείνοντας: «Το 1888 διαθέ ΤΕΙ μια τόσο σύγχρονη αισθητική που νομίζαμε ότι νομίζουμε ότι καλύπτουμε και με το παραπάνω κάθε ταξιδιώτη που θέλει να πάρει μαζί του τις… αναμνήσεις από τη διαμονή του, αγορά σπιτιου βολος χρησιμοποιώντας το smartphone του, αλλά και να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του» .



art8.jpg

 



art9.jpg

 



art10.jpg

 
ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Το μεγάλο δίθυρο coupe της Mercedes

Το εντυπωσιακό πρωτότυπο έκλεψε τη παράσταση στη παρουσίαση του νέου «οπλοστασίου» της Mercedes-Benz στην ημέρα Τύπου της Έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!

Παραδοσιακά η γερμανική μάρκα έχει στη κορυφή της γκάμας της ένα μεγάλο κουπέ και η S-Class Coupe Concept αποτελεί προπομπό για αυτό, όσο κι αν τελικά θα διαφέρει όταν θα μπει στη γραμμή της παρ αγωγής.



Το δίθυρο μοντέλο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Σύμφωνα με τη Mercedes, το σχεδιασμό της χαρακτηρίζει «αισθησιακή σαφήνεια» και τοποθετείται ανάμεσα σε έννοιες όπως μοντερνισμός και avant-garde, αγορα σπιτιου απο εργολαβο βολος παράδοση και εξέλιξη. Χαρακτηριστικές αναλογίες πισωκίνητου κουπέ, με τις γνώριμες καμπύλες της μάκρας, σε ένα μαεστρικά σμιλεμένο σύνολο.



Με μακρύ καπό που οδηγεί στο δυναμικό πρόσθιο μέρος όπου θεσπόζει η γρίλια με τα χρωμιωμένα μέρη, στην οποία βρίσκεται και το αστέρι. Τα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα είναι όλα LED. Στο πλάι συναντάμε μυώδεις γραμμές, ακίνητα προσ πώληση βολος μεγάλους θόλους που φιλοξενούν τους 21 ιντσών τροχούς (με ελαστικά 265/35 R 21 εμπρός και 295/35 R 21 πίσω).



Πίσω, λιτή αλλά σαγηνευτική, με την πινακίδα να έχει κατέβει στο χαμηλότερο μέρος του προφυλακτήρα, επιτρέποντας να κατέβει και το σήμα της μάρκας, κάτω από τη χρωμιωμένη γραμμή που ενώνει τα δύο άκρα, με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα.



Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ






ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
source: http://www.newsbeast.gr/health/arthro/591983/o-kafes-mas-xupnaei-i-bura-mas-kanei-pio-dimiourgikous/

ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ…
  <저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

상단으로

[37832] 경북 포항시 남구 희망대로 810 (대도동 313-1) 대표전화 054)272-7330 | 팩스 054)281-7330
Copyright © 2017 Pohang Sports Academy. All Rights Reserved.