бел белесте абай жолы - бел белесте композициялық талдау > 일정표

  • 로그인  |
  • 회원가입
  • FAQ
  • 사이트 내 전체검색
일정표
  소개   >  일정표


бел белесте абай жолы - бел белесте композициялық талдау (/ ~ /)

페이지 정보

작성자 Alana 작성일24-09-23 10:48 조회7회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бел белесте абай жолы - бел белесте композициялық талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

АБАЙ ЖОЛЫ РОМАНЫНЫҢ КОМПОЗИЦИЯСЫ. Bilimger. ОРАЛОВА Р. Сынып: 9. Тақырыбы: «Абай жолы» романының композициясы. Мақсаты: 1. «Абай жолы» роман-эпопеясын талдату, құрылымын жинақтату; 2. Бұл деректерді Л.М.Әуезова «Абай жолы» эпопеясының тарихи негіздері» (38) атты барлық «қылмысын» ашқан тергеуші – Гусев. Романның: «Бел-белесте» атты. Қайтқанда», «Шытырманда», «Бел-белесте», «Өрде», «Қияда», «Биікте» бөлімдерінің мазмұн желісінде орын алған оқиғалар бойынша, мысалы, Абайды. Абай жолы Осылардың бәрі композициялық бүтіндікке көшкен жағдайда жазушының тағы да адам таң қалғандай шеберлігі ширатылып шыға келеді Мұны Мүсірепов дәл аңғарған: «Қайтқанда», «Қат-қабатта», «Шытырманда», «Бел-белесте», «Өрде», «Қияда» деген әр бөлімнің аттары. Абайдың өнер-білім жолына бет бұруының себептері неде? Құнанбай мен Абай арасындағы келіспеушілік, қайшылық тек әке мен бала арасындағы өкпе, наразылық па? 2.2 Абай бейнесін жасаудағы жазушы жеткен биіктікті немен түсіндірер едің? (Оқушылар пікірі, ойтолғау). 4. Сұрақтар топтамасына жауап беру. 1. Абай жолы өмір жолы. Өмір деген тулап аққан теңізден өз орнымызды табу. Абайша айтсақ, «Атаның ұлы болмай, адамның ұлы болу» біздің мақсатымыз. Біз қандай мамандық таңдасақ та, қандай өмір жолында жүрсек те, біз Абай атамыздың әділдігін, оқу-білімге ұмтылуын ту п биік ұстауымыз парыз! 5. Қорытынды. Жер дауы кезінде Бөжейге дүре соғылады. Жолда – Бөжейлер Құнанбай үстінен арыз жазды. Абай да бірге Қарқаралыға жол алады. Ол жерде Абай Шөже ақынды көреді. Алшынбай Құнанбай мен Бөжейді татуластырады. Кәмшат қайтыс болады. Соңынан Бөжей кетеді. Бел-белесте – Жігітек, Көтібақ, Бөкенші мен Ырғызбай араларында үш күндік шайқас өтеді. Арыз түсіп, Чернов деген шенеунік Құнанбайды алып кетеді. Құнанбай Майырды конякқа тойғызып, іс-қағаздарды жандырып жібереді. Тарауы: интеллектуалды даму дегеніміз Бел-белесте. Оқиға:Бөжей ауылының Жәнібекке көшіп келуі, Бөжейге бата жасауы. Ұлжанның, Зеренің, Айғыздың, Күңкенің, Бөжейдің әйелінің іс-әрекеттері мен сөздері. ОЖТ. 10 минут. «Абай жолы» роман-эпопеясын оқи отырып, баса назар аударатын проблемалық тартыстарды табады: а/ күндестік; ә/ даланың бар билігі қолында, бар қасиеті малындағы билеп-төстеушісі, қожалар мен қарапайым еңбеккерлері,халық бұқарасы арасындағы тартыс б/ эпопеядағы рулық тартыс. Сонда, Абайдың жолы «қайтқанда, қат-қабатта, шытырманда, бел-белесте, өрде, қияда» болып шығады да, Құнанбайдың жолы «қияда, өрде, бел-белесте, шытырманда, қат-қабатта, қайтқанда» болады. Бірі көтерілу, бірі түсу, төмендеу жолы. Осы желінің ұзына бойында оның тарам-тарам өсу, даму жолдары, белес-белес өрістеу, шарықтау биіктері жатыр. Дәуірлік белестен алып қарағанда осылар бір лагердің адамдары. Абайдың қарсыластары, Абай бастаған жаңаның ата дұшпандары. 14. Шығарманың көркемдік мәнін ашуға, талдау мен бағалауға қажетті білік пен дағдыларды меңгертуді ұйымдастыру. Оқушылардың өзіндік көзқарас – пікірлерін қалыптастыру, білім мазмұнын бағалауға үйрету. Абай жолы" роман-эпопеясының тарауларына талдау жасадық. Бел-белесте Жігітек, Көтібақ, Бөкенші мен Ырғызбай араларында үш күндік шайқас өтеді. Арыз түсіп, Чернов деген шенеунік. Эссе абай жолы романы ана емес, лтты рухы жататыны с зсіз. Демек, Абай жолында кешегі аза тарды т рмысы, дет- рпы ана емес, к ллі рухы сайрап білініп т р. асырды -жартысында ы аза міріні б л. Абай жолы Абильдинова Умит 1 кітап 7 қайтқанда 13 жасар Абай ауылға қайтады. Қодар мен Қамқа жазаланады. Ауылға қонақ болып Барлас пен Байкөкше келеді. қайтқанда қат қабатта ЕлдеЕлЕлде көш-қон. Жер дауы кезінде Бөжейге дүре. Соны Оспанға айттырмақ бопты. Тәкежан Абайға қарап мақтана күлді. Төркініңе өзің бастап бар балаңды. Абайдан белек, бір үлкендік белгісі тағы осындайында. Былтыр ұрын барып келген Тәкежан енді осы жақында үйленбек. Абай жолы» романының 1-кітабында көтерілген негізгі мәселелер.1-кітаптың оқиғалық жүйесіне сюжеттік талдау жасау. Абай жолы(романыны? композициясы атты саба? жоспарында Абай жолы романыны??р б?ліміні? ма?ынасына жеке-жеке то?талып, сызба?а салу?арастырыл?ан. о?ушылар ара Тарауы: Бел-белесте. Оқиға. І том, "Бел-белесте". "Абай жолының" қысқаша мазмұны. І том, "Бел-белесте". 12:08. порталы Абай Құнанбайұлының 175 жылдығына орай Мұхтар Әуезовтің "Абай жолы" роман-эпопеясының. II том, "Биікте". "Абай жолының" қысқаша мазмұны. II том, "Эпилог". Бұл тарауда Абай оқуын аяқтап, ауылына қайтады. Оны алып келу үшін әкесі Құнанбай қалаға өзінің көмекшілері Байтас пен жорға. Қияда» деген жетінші тарауда 16 жастағы Абай әке атанады. Абай жолы 1-том Абай және Оспан, тағы да басқа балалар суға түсіп қуанып мәз мейрам болып жатқанда, Абайдың ағасы Тәкежан келіп, Жәнібек ауылына барып қайтайық деп ұсыныс жасайды. Бүлдірген тергісі келген Абай, Оспан, Тәкежан атпен аттанады. Олар Жәнібек ауылына келгенде сонау жерден қаралы күн салт дәстүрін жасап жатқан алдағы 3 қыздың дауысы шығып, артында қалған халық жылап келеді. I том, V тарау "Бел-белесте". Донецкая ЛЬВИЦА РОЖАЕТ, а огромный лев охраняет её и малышей и никого к ним не подпускает! Парк Львов Тайган.



р дыбысын қою логопед - р дыбысы сабақ жоспары логопед [Читать далее...]

Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру; фонематикалық есту қабілетін жетілдіру; дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемде айжырата білуге үйрету; сөздегі [Р ] дыбысының орнын табу. Есте. Логопед: Тельгозина А. Сабақтың тақырыбы: Р дыбысын сөз арасында жаттықтыру. Сабақтың мақсаты: Артикуляциялық жаттығуларды орындату. Артикуляция мүшелерінің дұрыс қалпын бекіту. Логопед: Тельгозина А. Сабақтың тақырыбы: Р дыбысын сөз арасында жаттықтыру. Сабақтың мақсаты: Артикуляциялық жаттығуларды орындату. Артикуляция мүшелерінің дұрыс қалпын бекіту. Г. Мақалада балаларда Р дыбысын қоюға арналған «үй» жаттығулары туралы Логопед шеше алатын дәл осы дилемма кесу немесе кеспеу. Логопедиялық сабақтарда дыбыс қою, машықтандыру, Логопедтің күнделікті сабақ жоспарларында ойындарды қосуы қарапайым дәстүрлі тәсілдерден гөрі жаңа.
Р дыбысын қою логопед, р дыбысы сабақ жоспары логопед
Сабақтың тақырыбы: «Р дыбысын автоматизациялау» Сабақтың мақсаты: 1. «Р» дыбысын жеке, буында, сөзде, сөз тіркесінде, сөйлемде анық айтуға машықтандыру. 2. «Р» дыбысын басқа буын, сөз, сөйлем ішінде дұрыс ажырата білуге үйрету. 3. Ойын тапсырмалар арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту Сабақтың түрі: топтық қорытынды сабақ Көрнекілігі: «Р» дыбысының артикуляциясы, артикуляциялық жаттығулар суреттері, айналар, күшік ойыншығы, түрлі суреттер, ойын тапсырмалар. Сабақтың барысы: Сәлеметсің бе Айгүл, Сәлеметсің бе Марат. Салеметсіз бе Ғалия Сағынбайқызы Мынау кім? Күшік Оның есімі қалай екен? Сабақтың тақырыбы: Р дыбысын қою. Сабақтың мақсаты: Р дыбысын еліктеу, механикалық тәсілдер арқылы анық, дұрыс айтуға үйрету. Зияткер сайтында Логопед, дефектолог Сабақ жоспары 1 сынып бөліміндегі материалдарды тегін жүктеп, өз білімін дамыту мақсатында қолдануға болады. сабақ жоспары "С дыбысын қою" doc. Р дыбысын қою. Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру; фонематикалық есту қабілетін жетілдіру; дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемде. Р дыбысын қою логопед, р дыбысы сабақ жоспары логопед Сабақ жоспары Ш дыбысы. Ашық сабақ. Ашық сабақ "Құтқарушы күшіктер" логопед маманының жеке сабақ жоспары. Сізге «Зияткерлік олимпиадаға» доступ. Тақырыбы:«Р» дыбысы сөйлемде машықтандыру Мақсаты:«Р» дыбысын сөйлемде анық айтқызу Міндеті: Түзету- білімділік:«Р»дыбысын сөйлемде анық айту Түзету-дамытушылық: фонематикалық қабылдауын,дыбыстық талдауын дамыту. Түзету-тәрбиелік: тыңдай білуге тәрбиелеу. Сабақ түрі: жаңа сабақ Көрнекіліктер:«Р» дыбысының профилі және суреттер, айна, артикуляциялық жаттығудың суреттері Іс-әрекет кезеңі логопедтің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Жылдың қай мезгілі? Р дыбысын қою" сабақ жоспары атты Сабақ жоспары, пәні Логопед, дефектолог. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Сабақ жоспары, Предметы, Р дыбысын қою., Методические разработки для учителей. Тақырыбы: Р дыбысын қою. Мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру; фонематикалық есту қабілетін жетілдіру; дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемде айжырата білуге үйрету; есте сақтау қабілетін дамыту; сөздегі Р дыбысының орынын табыу, қол мен саусақ бұлшық ет қимылдарының ұсақ моторикасын дамыту. Көрнекілігі: Ертегі кейіпкерлереінің суреті, ойын алаңы, суреттер, Р дыбысы, айна, зонд. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Алмасбек, бүгінгі сабағымыз өзгеше болайын деп тұр. Сабаққа көптеген қонақтар келіп отыр. Слайд 2. Мақсаты [ Р ] дыбысын сөзде және сөйлемде дағдыландыру. Изображение слайда. 3. Слайд 3. Сәлем, мен кішкентай шөнжікпін! Мен достарыммен ойнағанды жақсы көремін. Менімен ойнашы! Последний слайд презентации: [ Р ] дыбысын бекітеміз Құрастырушы логопед 133 мектеп Тыныстан Толғанай. Жарайсың! Изображение слайда. Количество слайдов: 20. Скачать (9764 Кб). Код для вставки. Загрузить презентацию. Р дыбысын қою" сабақ жоспары Материал жайлы қысқаша түсінік: логопед мамандарына сабақ жүргізу барысына қажет. Р] дыбысын жекеше, буында, сөзде, сөйлемде машықтандыру. Мақсаты: [Р] дыбысының артикуляциясының жекеше, буында, сөздерде, сөйлемдерде дұрыс айтылуын бекіту. Міндеті: фонематикалық есту қабілеттерін дамыту, дыбыстық талдау жасай білуге бейімдеу. Логопед буындық кестелерді таратады. 2. Белгілен буынды ерекше дауыспен айту.Үлгі бойынша көрсету. – Буындық кесте бойынша жұмыс: Ра Ро ру Ра Ро ру Ра Ро ру. – Бір бірден оқу: IV. [Р] дыбысын сөзде машықтандыру. 1. «Бұл қалай?» ойыны. Логопед сөйлемдерді оқиды, балалар оның ішіндегі қате сөздерді тауып айтады және оны жазып көрсетеді. Біздің бақшада оте әдемі ТҢҢҚУЛАЙ өседі. (ТАҢҚУРАЙ). Сабақтың тақырыбы: «Р дыбысы мен әрпі» Мақсаты: Білімділік: артикуляциялық жаттығуларды жасай отырып «Р» дыбысының дұрыс артикуляциясын меңгерту. Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау, фонематикалық есту қабілетін дамыту. Түзетушілік: Қозғалыс координациясын дамыту және тілдің грамматикалық құрлымын қалыптастыру Тәрбиелік: ұқыптылыққа, сыпайылыққа тәрбиелеу.

сәби ана текст, мұқағали мақатаев ана сен бақыттысың текст сағат қай жылы пайда болды, сағат туралы қызықты мәліметтер работа в майкудуке для женщин, работа в караганде для женщин карты пополнения psn польша, psn карты купить
мәдениеттің қоғамдағы функциялары мен рөлдерін анықтап көрсетіңіз
синтетикалық талшықтарды қалай өндіріп алуға болады
абай кунанбаев билим таппай мактанба
8 сынып қазақ әдебиеті тест 1 тоқсан
смарт нейшн студент

.
==============================================================

~~~~~ жапырақтай бұл жүрек скачать ~~~~~

==============================================================
.
  <저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

상단으로

[37832] 경북 포항시 남구 희망대로 810 (대도동 313-1) 대표전화 054)272-7330 | 팩스 054)281-7330
Copyright © 2017 Pohang Sports Academy. All Rights Reserved.