βουλευτής Κρίση έλεγχο ψυχολογος Μετωπική κυβέρνησης-αντιπολίτευσης γι… (/ ~ /)
페이지 정보
작성자 Sadie 작성일24-10-22 11:57 조회5회 댓글0건관련링크
본문
ψυχολογοι ψυχολογοι για ζευγαρια - https://eimai-institute.gr/ATHENS-0000000002-psichologi.html. Σύνδεση γεγονότων Έλλειψη προνομίων και βαθύτερο νόημα ψυχολογος Γιατί το ελληνικό Δημόσιο Κατανόηση δεν κατήγγειλε τις συμβάσεις των οδικών Διαγενεαλογικό ψυχολογοσ Τραύμα έργων..."
Μετωπική κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για τους αυτοκινητόδρομους ψυχολογος
Έτσι, το κόστος σε περίπτωση καταγγελίας των συμβάσεων με υπαιτιότητά του Δημοσίου φτάνει περίπου το συνολικό ύψος του αρχικού προϋπολογισμού τους δηλ. 8,8 δις ευρώ (2,2 δις. ευρώ για κάθε μία από τις τέσσερις συμβάσεις)! Αντιθέτως σε περίπτωση ευθύνης των παραχωρησιούχων το κόστος αυτό πέφ ΤΕΙ αυτόματα στα 980 εκ. ευρώ. Επιπλέον, όπως σημειώνουν η πρόταση του κ. Χουντή να υλοποιηθούν τα έργα ως δημόσια συνεπάγεται δύο χρόνια τουλάχιστον καθυστέρηση για τη δημοπράτησή τους και την εξασφάλιση εθνικών και κοινοτικών πόρων, οι οποίοι δεν υφίστανται, αφού το νέο ΕΣΠΑ δεν εστιάζεται στη χρηματοδότηση οδικών δικτύων και υποδομών.
Τα στοιχεία έδωσε αργά χθες το βράδυ το αρμόδιο υπουργείο, απαντώντας στην οξύτατη κριτική που δέχτηκε από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκου Χουντή, ο οποίος με αφορμή την υπογραφή της δανειακής σύμβασης ύψους 350 εκ. ευρώ με την ΕΤΕπ, μίλησε για την «ολοκλήρωση ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου». «Οι χθεσινές υπογραφές των αρμοδίων υπουργών και της ΕΤΕπ, για δάνειο του ελληνικού Δημοσίου για το ξεμπλοκάρισμα των αυτοκινητοδρόμων, που είναι αποτέλεσμα συζητήσεων ακόμα και τριβών ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην κατεύθυνση ολοκλήρωσης ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου» δήλωσε ο ευρω βουλευτής.
Ο ίδιος χαρακτήρισε κρατικοποίηση των αυτοκινητοδρόμων την εξέλιξη των έργων με το επιχείρημα ότι το κόστος, τη χρηματοδότηση αλλά και τον επιχειρηματικό κίνδυνο, τα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου, το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο φορτώνεται με νέα δάνεια και υποχρεώσεις.
Με βάση τα όσα υποστηρίζει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών με αφορμή τις επικρίσεις ΣΥΡΙΖΑ προκύπτουν τα εξής:
- Εκτός από το Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και έγκριση, την Ευρωπαϊκή Επιτ ροπή για τελική έγκριση, και τις Διευθύνσεις Εσωτερικής Αγοράς-Ανταγωνισμού-Περιφερειακής Πολιτικής και το Ελληνικό Κοινοβούλιο για τελική ψήφιση, το υπουργείο θα αποστείλει τις συμβάσεις για λόγους διαφάνειας και αποφυγής οποιασδήποτε εκμετάλλευσης, στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Καταπολέμηση της διαφθοράς (OLAF), στην Εθνική Επιτ ροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου, στον Αρμόδιο Εθνικό Συντονιστή για την Καταπολέμηση της διαφθοράς, στους Αρμόδιους Οικονομικούς εισαγγελείς, στην Αρμόδια εισαγγελέα κατά της διαφθοράς, καθώς και στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου.
-Με βάση την παγκόσμια πρακτική για παρόμοια έργα, οποιαδήποτε στιγμή οι τράπεζες θεωρήσουν ότι είναι μη βιώσιμα μπορούν να σταματήσουν τη χρηματοδότηση χωρίς επιπτώσεις για αυτές, σύμφωνα με τις δανειακές συμβάσεις.
- Δεν ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι στις αναδιαρθρωμένες συμβάσεις το κόστος, τη χρηματοδότηση και τον επιχειρηματικό κίνδυνο τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως σημειώνουν πρώτο πράγμα που ελέγχουν οι υπηρεσίες της ΕΕ είναι ότι δεν αλλάζει ο χαρακτήρας των συμβάσεων, δεν μπορούν δηλαδή να γίνουν από συμβάσεις παραχώρησης, συμβάσεις δημοσίων έργων.
-Το Ελληνικό Δημόσιο δεν εγγυάται τα έσοδα των παραχωρησιούχων, ούτε την κερδοφορία στην επένδυση τους αλλά ούτε και αναλαμβάνει τον κατασκευαστικό κίνδυνο. Ωστόσο είναι σαφές ότι το δημόσιο έβαλε πλάτη ακόμη και στο Μορέα προκειμένου να διασφαλίσει την συνέχιση της χρηματοδότησης από τον ΕΤΕπ που προέβλεπε δραματική υποχώρηση των κυκλοφοριακών φόρτων. Η ΕΤΕπ εμφανίζεται να παραμένει στο έργο με την διασφάλιση ότι σε περίπτωση που οι κυκλοφορίες υποχωρήσουν, το κράτος θα είναι αυτό που αναλαμβάνει να καλύψει την υποχρέωση της πληρωμής των δανείων που δεν θα μπορούν να ικανοποιηθούν λόγω χαμηλών εσόδων από τα διόδια.
- Η μείωση σε ποσοστό άνω από 50% των κυκλοφοριακών φόρτων στους οδικούς άξονες λόγω της οικονομικής κρίσης είχε ως συνέπεια την δημιουργία χρηματοδοτικού κενού αφού μέρος του κόστους κατασκευής, σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, προέρχεται από τα έσοδα διοδίων. Η μείωση αυτή των εσόδων οδηγεί σε αδυναμία αποπεράτωσης των έργων κατά την περίοδο κατασκευής και αποπληρωμής των δανείων κατά την περίοδο λειτουργίας.
Πηγή:newmoney.gr
ψυχολογος ψυχολογος Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»
και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.
«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να μεταπτυχιακο συμβουλευτικη Σχέσεις ψυχολογια πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:
Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.
Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε: «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ
Μετωπική κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για τους αυτοκινητόδρομους ψυχολογος
Γιατί το Ελληνικό Δημόσιο δεν κατήγγειλε τις συμβάσεις των οδικών έργων
Λεόν ΤΕΙες υπέρ των εργολάβων αποδεικνύονται για άλλη μια φορά οι συμβάσεις για τα πέντε με γάλα οδικά έργα, αφού οι εμπνευστές τους φρόντισαν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό οχυρό υπέρ των τεχνικών εταιρειών προβλέποντας τι θα συνέβαινε σε περίπτωση καταγγελίας των έργων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που αντικρούουν τους ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ ότι τα έργα έπρεπε να επαναπροκηρυχθούν ως δημόσια, το Ελληνικό Δημόσιο σε περίπτωση καταγγελίας των συμβάσεων πληρώνει την αξία του εκτελεσμένου έργου μέχρι την καταγγελία, δηλαδή πληρώνει βρέξει χιονίσει.Έτσι, το κόστος σε περίπτωση καταγγελίας των συμβάσεων με υπαιτιότητά του Δημοσίου φτάνει περίπου το συνολικό ύψος του αρχικού προϋπολογισμού τους δηλ. 8,8 δις ευρώ (2,2 δις. ευρώ για κάθε μία από τις τέσσερις συμβάσεις)! Αντιθέτως σε περίπτωση ευθύνης των παραχωρησιούχων το κόστος αυτό πέφ ΤΕΙ αυτόματα στα 980 εκ. ευρώ. Επιπλέον, όπως σημειώνουν η πρόταση του κ. Χουντή να υλοποιηθούν τα έργα ως δημόσια συνεπάγεται δύο χρόνια τουλάχιστον καθυστέρηση για τη δημοπράτησή τους και την εξασφάλιση εθνικών και κοινοτικών πόρων, οι οποίοι δεν υφίστανται, αφού το νέο ΕΣΠΑ δεν εστιάζεται στη χρηματοδότηση οδικών δικτύων και υποδομών.
Τα στοιχεία έδωσε αργά χθες το βράδυ το αρμόδιο υπουργείο, απαντώντας στην οξύτατη κριτική που δέχτηκε από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκου Χουντή, ο οποίος με αφορμή την υπογραφή της δανειακής σύμβασης ύψους 350 εκ. ευρώ με την ΕΤΕπ, μίλησε για την «ολοκλήρωση ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου». «Οι χθεσινές υπογραφές των αρμοδίων υπουργών και της ΕΤΕπ, για δάνειο του ελληνικού Δημοσίου για το ξεμπλοκάρισμα των αυτοκινητοδρόμων, που είναι αποτέλεσμα συζητήσεων ακόμα και τριβών ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην κατεύθυνση ολοκλήρωσης ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου» δήλωσε ο ευρω βουλευτής.
Ο ίδιος χαρακτήρισε κρατικοποίηση των αυτοκινητοδρόμων την εξέλιξη των έργων με το επιχείρημα ότι το κόστος, τη χρηματοδότηση αλλά και τον επιχειρηματικό κίνδυνο, τα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου, το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο φορτώνεται με νέα δάνεια και υποχρεώσεις.
Με βάση τα όσα υποστηρίζει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών με αφορμή τις επικρίσεις ΣΥΡΙΖΑ προκύπτουν τα εξής:
- Εκτός από το Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και έγκριση, την Ευρωπαϊκή Επιτ ροπή για τελική έγκριση, και τις Διευθύνσεις Εσωτερικής Αγοράς-Ανταγωνισμού-Περιφερειακής Πολιτικής και το Ελληνικό Κοινοβούλιο για τελική ψήφιση, το υπουργείο θα αποστείλει τις συμβάσεις για λόγους διαφάνειας και αποφυγής οποιασδήποτε εκμετάλλευσης, στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Καταπολέμηση της διαφθοράς (OLAF), στην Εθνική Επιτ ροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου, στον Αρμόδιο Εθνικό Συντονιστή για την Καταπολέμηση της διαφθοράς, στους Αρμόδιους Οικονομικούς εισαγγελείς, στην Αρμόδια εισαγγελέα κατά της διαφθοράς, καθώς και στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου.
-Με βάση την παγκόσμια πρακτική για παρόμοια έργα, οποιαδήποτε στιγμή οι τράπεζες θεωρήσουν ότι είναι μη βιώσιμα μπορούν να σταματήσουν τη χρηματοδότηση χωρίς επιπτώσεις για αυτές, σύμφωνα με τις δανειακές συμβάσεις.
- Δεν ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι στις αναδιαρθρωμένες συμβάσεις το κόστος, τη χρηματοδότηση και τον επιχειρηματικό κίνδυνο τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως σημειώνουν πρώτο πράγμα που ελέγχουν οι υπηρεσίες της ΕΕ είναι ότι δεν αλλάζει ο χαρακτήρας των συμβάσεων, δεν μπορούν δηλαδή να γίνουν από συμβάσεις παραχώρησης, συμβάσεις δημοσίων έργων.
-Το Ελληνικό Δημόσιο δεν εγγυάται τα έσοδα των παραχωρησιούχων, ούτε την κερδοφορία στην επένδυση τους αλλά ούτε και αναλαμβάνει τον κατασκευαστικό κίνδυνο. Ωστόσο είναι σαφές ότι το δημόσιο έβαλε πλάτη ακόμη και στο Μορέα προκειμένου να διασφαλίσει την συνέχιση της χρηματοδότησης από τον ΕΤΕπ που προέβλεπε δραματική υποχώρηση των κυκλοφοριακών φόρτων. Η ΕΤΕπ εμφανίζεται να παραμένει στο έργο με την διασφάλιση ότι σε περίπτωση που οι κυκλοφορίες υποχωρήσουν, το κράτος θα είναι αυτό που αναλαμβάνει να καλύψει την υποχρέωση της πληρωμής των δανείων που δεν θα μπορούν να ικανοποιηθούν λόγω χαμηλών εσόδων από τα διόδια.
- Η μείωση σε ποσοστό άνω από 50% των κυκλοφοριακών φόρτων στους οδικούς άξονες λόγω της οικονομικής κρίσης είχε ως συνέπεια την δημιουργία χρηματοδοτικού κενού αφού μέρος του κόστους κατασκευής, σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, προέρχεται από τα έσοδα διοδίων. Η μείωση αυτή των εσόδων οδηγεί σε αδυναμία αποπεράτωσης των έργων κατά την περίοδο κατασκευής και αποπληρωμής των δανείων κατά την περίοδο λειτουργίας.
Πηγή:newmoney.gr
ψυχολογος ψυχολογος Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»
Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ
Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.
«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να μεταπτυχιακο συμβουλευτικη Σχέσεις ψυχολογια πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:
Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.
Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε: «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ
<저작자표시-변경금지> 저작자를 밝히면 자유로운 이용이 가능하지만, 변경 없이 그대로 이용해야 합니다.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.